پاسخگویی سامانه ۱۴۱ بوشهر به ۷ هزار تماس

خبرگزاری ایسنا شنبه 24 آذر 1403 - 10:07
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از ابتدای سال‌جاری قریب ۷ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر برقرار و نسبت به پاسخگویی آن اقدام شده است.

عبدالکریم اخترشناس روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: ۲ هزار و ۴۵ مورد از این تماس‌ها در قالب شکایت بوده که به ترتیب مربوط به مشکلات راه، بخش کالا، مسافر و ترانزیت بار بوده و پیگیری آن تا حصول نتیجه در دستور کار قرار گرفته است.

اخترشناس با اشاره به آمادگی کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه‌روزی برای پاسخگویی به سؤالات، شکایات و پیشنهادات هموطنان افزود: علاوه بر بخش گویای سامانه ۱۴۱، سایت اینترنتی این مرکز به نشانی www.۱۴۱.ir به صورت برخط جدیدترین تصاویر از وضعیت ترافیکی راه‌های استان و کشور و سایر خدمات مورد نیاز نظیر مجتمع‌های خدمات بین راهی و سایر نیازمندی‌های کاربران جاده‌ای را نمایش می‌دهد.

وی یادآور شد: اکنون ۵۳ سامانه کنترل سرعت، ۱۹ دوربین نظارت تصویری، ۷۸ ترددشمار، ۷ تابلو پیام متغیر جاده‌ای، ۴ سامانه توزین در حال حرکت و ۸ سامانه عکسبرداری در محورهای این استان فعال است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.