کسب ۲ مقام برتر رسانه‌ای توسط مدیریت ترویج جهاد کشاورزی استان اردبیل

ایرنا سه شنبه 26 اسفند 1399 - 10:09
اردبیل- ایرنا- فیلمنامه کلزا، به همراه برنامه رادیویی "کندیمیز" از استان اردبیل در دهمین جشنواره دوسالانه رسانه‌های کشاورزی یادوارده شهید آوینی به عنوان دو اثر برتر رسانه‌ای حوزه ترویج کشاورزی کشور انتخاب و معرفی شد.
کسب ۲ مقام برتر رسانه‌ای توسط مدیریت ترویج جهاد کشاورزی استان اردبیل

به گزارش ایرنا، بهترین فیلمنامه ترویجی حوزه کشاورزی کشور با عنوان کلزا از کاشت تا برداشت نوشته فرهاد زندی رئیس اداره رسانه مدیریت ترویج کشاورزی استان اردبیل نوشته شده و بهترین برنامه رادیویی از دید گاه مخاطبان با عنوان کندیمیز نیز توسط مدیریت ترویج کشاورزی استان تهیه شده است.

مدیر ترویج جهاد کشاورزی استان اردبیل روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با ۱۴ اثر در حوزه رسانه‌های آموزشی و ترویجی در این جشنواره شرکت کرده بود که دو مقام کشوری کسب کرد.

علیرضا خواجوی با تاکید بر نفوذ دانش و انتقال آن به بهره‌برداران بخش کشاورزی از طریق رسانه‌ها افزود: در این زمینه استودیو کشاورز و شبکه برکت در استان اردبیل راه‌اندازی شده و ارتباط با صدا و سیما بسیار گسترش یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز با اشاره به نقش و جایگاه رسانه‌های آموزشی و ترویجی از جمله رادیو، تلویزیون و رسانه‌های نوشتاری و مجازی، بر افزایش غنای محتوای فیلم‌های آموزشی تولیدی توسط سازمان جهاد کشاورزی تاکید کرد.

خلیل نیکشاد افزود: تولید محتوا برای بیش از یکصد هزار بهره بردار فعال در حوزه کشاورزی باید همراه با آموزش روان و قابل فهم بوده و بر روی بستر مناسب از جمله برنامه‌های آموزشی رادیویی و تلویزیونی که با مشارکت صدا و سیمای استانی و سازمان جهاد کشاورزی در طول سالهای اخیر به طور مداوم پخش شده، ادامه یابد.

وی همچنین بر استفاده از فضای مجازی در ترویج برنامه‌های شبکه برکت سازمان جهاد کشاورزی تاکید کرد و ادامه داد: بهره‌برداران کشاورزی به آسانی با استفاده از نرم افزار تاک و درگاه‌های اینترنتی می‌توانند فیلم‌ها و محتوای آموزشی و ترویجی را دریافت کرده و با افزایش دانش و ارتقای عملکرد، گام موثری در زمینه جهش تولید بردارند.

استان اردبیل ۷۷۰ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی و بیش از ۱۲۰ هزار بهره‌بردار کشاورزی دارد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.