فرمانده فصل بعد استقلال؛ اولین خرید آبی ها مشخص شد؟

شنبه 20 خرداد 1402 - 07:26
هافبک باتجربه و سابق استقلال یکی از گزینه های اصلی آبی ها برای فصل آینده است.

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال استقلال در حالی با ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی خود برای فصل آینده به توافق نرسید که وقتی این سرمربی در استقلال هدایت این تیم را برعهده داشت گمانه‌زنی‌ها از حضور برخی از ستاره‌های لیگ برتری و بازگشت بعضی از لژیونرهای استقلالی به این تیم برای فصل بعد حکایت داشت. با این وجود طبق شنیده‌ها از اطرافیان این سرمربی پرتغالی، ساپینتو تصمیم گرفته بود در ابتدا تکلیف بازیکنان استقلال از موجودی فصل قبل خود را مشخص کرده و سپس به دنبال بازیکن جدید باشد. 
با این وجود طبق شنیده‌ها سرمربی فصل گذشته استقلال در اقدامی جالب تصمیم گرفته بود تا با جمع‌بندی با همه ارکان کادر فنی خود لیست خرید فصل بعد را مشخص کند. بر این اساس از خسرو حیدری، روی ماتا و سایر دستیاران خود خواسته بود تا لیست نفرات مد نظر خود را تهیه کرده و در مقایسه با لیست خود ابتدا نفرات مشترک این لیست‌ها را مورد بررسی و به‌منظور مذاکره با آنها به باشگاه ارائه دهد. اما در این میان شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ساپینتو در صورتی‌که می‌ماند برای فصل آینده به دنبال یک فرمانده برای میانه میدان استقلال بود و در این بین امید ابراهیمی مورد نظر وی قرار داشت و از آنجایی که این بازیکن به پایان راه با تیم قطری رسیده، او نیز تمایل خود برای بازگشت را اعلام کرده است. 
نکته قابل توجه اینکه ابراهیمی به شرط سپری کردن تست‌های پزشکی و سلامتی کامل مورد توجه سرمربی پرتغالی قرار گرفته و به نظر می‌رسید در صورتی که ساپینتو در استقلال می‌ماند ابراهیمی اولین خرید وی محسوب می‌شد. با این حال با جدایی این سرمربی از استقلال این امر محقق نشد؛ این در حالی است که با توجه به جدایی ابراهیمی از الوکره قطر و تمایل او برای بازگشت به استقلال این احتمال وجود دارد هافبک سابق آبی‌ها با حضور هر سرمربی دیگری روی نیمکت آبی‌پوشان پایتخت گزینه نخست برای بازگشت به مرکز میانی استقلال محسوب شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.