معضل منطقه سیستان طوفان‌ها و ریزگردهاست

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09:21
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: منطقه سیستان رتبه اول بیماری سل را در کشور دارد و باید با جدیت بیشتری معضل ریزگردها را دنبال کنیم.

مسعود صالحی امروز (۲۰ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامیداشت روز استاد، از تلاشگران عرصه علم و دانش در دانشگاه زابل تشکر کرد و فعالیت این اساتید را در شرایط ویژه آب و هوایی و محرومیت‌های سیستان قابل تقدیر دانست.

وی ادامه داد: بزرگترین معضل امروز سیستان وجود طوفان‌ها و ریزگردها در این منطقه است که از جهات مختلف، زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده و شاهد آن، بیماران بی‌شمار تنفسی، سل و ریوی در این منطقه است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل افزود: برای برون‌رفت از شرایط سخت سیستان همه نخبگان و فعالان عرصه علم و دانش باید با همفکری و تلاش مضاعف دست در دست هم بگذارند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.