صعود به المپیک برای ما رویا نیست/ پائز: راهکار جادویی برای تیم ملی ایران ندارم!

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 14:30
سرمربی تیم ملی والیبال ایران می گوید بازیکنانش با هدف صعود به المپیک پای به لیگ ملت ها خواهند گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پائز، سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین امروز به سوالات خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی قبل از لیگ ملت ها پاسخ داد.

پائز در خصوص اضافه شدن تمامی بازیکنان به تمرین گفت: الان یک فرصت خیلی خوب است. تمرینات ما به صورت واقعی آغاز شده و خیلی خوب است که همه بازیکنان را داریم. با تمام انگیزه برای هدفمان که کسب سهمیه المپیک است، تلاش می کنیم. آمادگی بازیکنان در سطح های مختلفی است. بعضی از بازیکنان تازه به جمع ما اضافه شدند و اینکه بخواهیم یک تمرین با شرایط واقعی بازی والیبال داشته باشیم، نیست. آن ها باید به تدریج به شرایط بازی برسند، اما از شرایطشان راضی هستم. 

وی در پاسخ به سوال "ورزش سه" مبنی بر اینکه صعود به المپیک به خاطر شرایط امتیازی در رنکینگ شبیه یک رویاست، عنوان کرد: قطعا یک واقعیت هایی وجود دارد که ما الان می دانیم چند امتیاز در رنکینگ داریم و تیم های رقیب ما چند امتیاز دارند. می دانیم کار سختی است، اما از طرف دیگر می گوییم این یک رویا نیست. ما می توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و حداقل می خواهیم در پایان بگوییم که به خاطر عملکردمان به خودمان افتخار می کنیم. 

سرمربی تیم ملی والیبال درباره حل کردن مشکل دریافت و سرویس که مربوط به سال های گذشته بوده، گفت: واقعا می توانم بگویم یک راهکار جادویی وجود ندارد که ما به یک باره همه چیز را حل کنیم. نقش من این است که در این برهه یک اعتماد به نفسی را به بچه ها منتقل کنم که با آن بتوانند بهترین عملکرد خودشان را به نمایش بگذارند. 

پائز همچنین در خصوص دعوت از بازیکنان اضافه کرد: ما قطعا اگر بازیکنان جوان دعوت کردیم، صرفا این نبود که به صورت فرمالیته بگوییم یکسری جوان هم در لیست ما هستند. ما به این پویایی و انرژی جوان ها نیاز داشتیم. هر بازیکنی اینجا هست، قطعا پتانسیل قرار گرفتن در لیست نهایی را دارند. 

او در پایان درباره بازی دوستانه قبل از لیگ ملت ها هم گفت: یک واقعیتی هست که ما در برنامه ریزی هایمان عقب هستیم. خیلی از تیم ها برنامه هایشان را بستند و بازی های دوستانه آن ها مشخص است. ما سعی کردیم این اتفاق بیفتد. آخرین صحبت ما این بوده که بتوانیم با تیم ملی برزیل بازی کنیم. البته این تیم اصلی برزیل نیست و یک تیم بین تیم A و B برزیل هست که بازیکنان جوانتر آن مشغول هستند و ما احتمالا دو بازی دوستانه با آن ها خواهیم داشت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.