مشکلات خانواده های کانادایی برای تهیه شیرخشک

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 14:51
آخرین ارقام اداره آمار کانادا نشانگر آن هستند که فشار اقتصادی در این زمینه چقدر بیشترشده است. میانگین بهای ۹۰۰ گرم شیرخشک از ۲۸ دلار در مارس ۲۰۲۲ به ۳۶ دلار در ۲۰۲۳ رسید و در ماه مارس امسال به ۴۲ دلار رسیده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ کمبود برخی از مواد شیر خشک‌های نوزادان یکی از عوامل افزایش قیمت هاست. اما این شرکت تولید کننده شیر خشک دولت کانادا را مجبور می‌کند مقررات را برای تشویق تولید داخلی بیشتر و افزایش عرضه به روز کند.


یک شهروند کانادایی : ما قادر نیستیم شیرخشک‌هایی تولید کنیم که در اروپا، آمریکا و استرالیا به خانواده‌ها ارائه می‌شوند؛ بنابراین نظر بسیاری این است که ما باید دولت را تشویق کنیم به این مسئله رسیدگی کند. "
خبرنگار : تنها کارخانه‌ای که به آن مجوز داده شده است در کانادا شیر خشک تولید کند، کانادا رویال میلک است. انتظار می‌رود تولیدات این کارخانه در تابستان وارد بازار شود. هنوز مشخص نیست آیا عرضه محصولات این کارخانه خواهد توانست بهای شیر خشک نوزادان را در بازار پایین آورد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.