ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش

پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 12:00
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: باید به مسائل تربیتی و پرورشی به طور جدی پرداخته شود.

علی اسماعیلی امروز (پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه) در مراسم یادواره شهدای فرهنگی استان زنجان با اشاره به ۴۹ شهید فرهنگی و ۵۵۰ شهید دانش‌آموز این استان، اظهار کرد: این شهیدان ستارگان آسمان ایثار و شهادت استان زنجان هستند.

وی با اشاره به هفته معلم، تصریح کرد: هفته معلمی متاثر از خون شهید مرتصی مطهری است، علامه فقیدی که تفکر، اندیشه و کتاب‌های وی در امتداد نسل ما حرکت می‌کند و هر چه ما در مکتب او مطالعه کنیم درمی‌یابیم که این مکتب اقیانوس مواجی است که باید از این اقیانوس بهره‌ها بگیریم.

او با تاکید بر اینکه معلم و به ویژه معلمانی که شهید باشند تمام شدنی نیستند و در همه قرون و اعصار حاکمیت دارند، اضافه کرد: هر کجا که باشیم نباید فراموش کنیم که همه اقداماتی که داریم و  دستاوردها به برکت خون شهدا حاصل شده است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه شهدای ما هر آنچه که داشتند را با اخلاص تقدیم اسلام و انقلاب کردند، یادآور شد: قرآن‌کریم نیز به شهید جایگاه ویژه‌ای داده است تا جایی که خداوند در قرآن تاکید دارد که شهدا زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌خورند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با یادآوری اینکه جامعه امروز امانت شهدا در دست ماست و شهدا ناظر اعمال و کردار ما در همه امور هستند، ادامه داد: شهدا در هر لحظه می‌توانند دست ما را بگیرند، به شرطی که از مسیر درست وارد شویم.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.