حسینی: اخراج رفیعی به ضرر نساجی تمام شد!

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 22:20
محمدرضا حسینی، هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران، معتقد است که اخراج سروش رفیعی، هافبک پرسپولیس، در جریان دیدار این دو تیم، به ضرر شاگردان الهامی تمام شده است.

 هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران اعتقاد دارد، اخراج سروش رفیعی در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس به ضرر شاگردان الهامی تمام شده است.

به گزارش تسنیم، محمدرضا حسینی بعد از پایان بازی نساجی مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول فکر کنم ما خوب نبودیم و پرسپولیس بهتر بود، ولی در نیمه دوم بازی دست ما بود. در کل فکر می‌کنم اخراج بازیکن پرسپولیس به ضرر ما تمام شد. از آنجایی که تیم ما 11 نفره بود، پرسپولیس به لاک دفاعی رفت. خیلی خوب بازی می‌کردیم، ولی وقتی 10 نفره شدند، کاملاً به لاک دفاعی رفتند. بعد از آن هر چه ما تلاش کردیم، نشد.

وی راجع به اعتقاد برخی بازیکنان روی صحنه‌ای که روی حسینی اتفاق افتاد، عنوان کرد: ضربه به سرم خورده بود. فکر می‌کنم اصلاً داور باید بازی را قطع می‌کرد، چرا که ضربه به سرم خورده بود. تا چند دقیقه اصلاً شرایط خوبی نداشتم. به نظرم داور می‌توانست در آن صحنه خودش بازی را قطع کند. حالا بعد از قطع بازی توسط داور، بازیکنان پرسپولیس هم می‌توانستند توپ را بیرون بزنند، اما گلایه‌ای نیست، چون اتفاقی است که دیگر افتاده.

هافبک تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه آیا نسبت به عملکرد داور مسابقه، صحبتی دارد، گفت: خیر، صحبتی ندارم.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.