کارگران با جهاد اقتصادی خود ایران را در اوج اقتدار نگه داشته‌اند

پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 22:00
منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کارگران با جهاد اقتصادی خود ایران را در اوج اقتدار نگه داشته‌اند لذا باید توجه ویژه به این قشر از جامعه وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد جعفری امروز (پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه) در جشن روز کارگر، با تبریک روز کارگر، اظهار کرد: کارگران قشر زحمت‌کشی هستند که به چرخه اقتصاد کشور کمک می‌کنند.

وی به جنگ تمام‌عیار اقتصادی استکبار جهانی با فشار و تحریم اقتصادی اشاره کرد و گفت: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند و به فرموده مقام معظم رهبری اگر حال کارگران جامعه خوب باشد، حال نیمی از مردم جامعه خوب خواهد بود.

 جعفری با توضیح اینکه کارگران با جهاد اقتصادی خود ایران را در اوج اقتدار نگه داشته‌اند، توضیح داد: با توجه به نقش محوری کارگران در اقتصاد کشور، مسئولان باید به امورات کارگران رسیدگی بیشتری داشته باشند.

منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: کارگران جامعه و خانواده‌های آنان برای کشور هستند و برخلاف نگاه لیبرالیسم غرب که نگاه ابزاری به کارگران دارد در دین اسلام نگاه والایی به کارگران وجود دارد که مصداق آن احادیث نقل شده از پیامبر گرامی اسلام و اهل‌بیت (ع) است که فرموده‌اند کار در جامعه اسلامی یک افتخار و منشا عزت است از این‌رو در فرهنگ اسلامی کارگر یک جایگاه خاص دارد.

جعفری ادامه داد: امید می‌رود این برنامه‌ها بهانه‌ای برای تقدیر از جامعه کارگری، طرح مشکلات این قشر و فتح بابی برای حل این مشکلات باشد و کارگران نیز با مجاهدت در عرصه اقتصادی روزبه‌روز به قدرت اقتصادی کشور اضافه کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.