رئیسی: بهبود وضعیت ناهنجارهای اجتماعی گواه صحیح بودن مسیر حرکت دولت است

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 11:28
رئیس جمهور در دیدار آیت‌الله العظمی سبحانی با بیان اینکه آمارها و شاخص‌های اقتصادی نشان می‌دهد دولت در مسیر صحیح برای حل مشکلات گام برمی‌دارد، کاهش مشکلاتی نظیر بیکاری، احیای واحدهای تولیدی راکد، کاهشی شدن نرخ تورم و رشد نقدینگی و بهبود وضعیت ناهنجاری‌های اجتماعی در راستای پیگیری دغدغه عموم مردم متدین کشور گواه این مدعا دانست.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در ادامه برنامه‌های دومین سفر دولت مردمی به استان قم، با حضور در دفتر آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی با ایشان دیدار کرد.

آیت‌الله العظمی سبحانی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد ولادت حضرت معصومه (س) نزدیک شدن به سالروز ولادت امام رضا (ع) و نیز آغاز دهه کرامت به رئیس جمهور و قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه دولت مردمی برای بهبود وضعیت کشور، سفرهای استانی دکتر رئیسی را نمود برجسته این تلاش‌ها توصیف و تصریح کرد: تلاش‌ها و سفرهای استانی دولت مردمی تاثیر جدی و قابل توجهی در تسریع روند پیشرفت کشور و از جمله تغییر ملموس وضعیت استان قم داشته است.

ایشان همچنین با بیان اینکه تلاش برای تبدیل مشکلات و تهدیدها به فرصت سازندگی و آبادانی، روند ترقی و پیشرفت کشور را سرعت خواهد بخشید، خواستار توجه بیشتر به مسائلی از جمله بهبود معیشت اقشار کم درآمد، مهار عوامل تورم‌زا در اقتصاد کشور، تلاش برای کاهش تصادفات جاده‌ای و توجه به ملاحظات دینی در ساخت مسکن شد.

رئیسی نیز در این دیدار با تبریک متقابل ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت و تبریک پیشاپیش ولادت امام رضا (ع) به این مرجع معظم تقلید، با ارائه توضیحاتی درباره اقدامات و تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات و بهبود اداره امور کشور، تصریح کرد: دولت با این باور که با وجود همه محدودیت‌ها مشکلات کشور با توکل بر خدا و تکیه بر توانمندی‌های داخلی قابل حل و فصل است، برای تامین مطالبات و رفع دغدغه‌های مردم تلاش می‌کند.

رئیس جمهور افزود: آمارها و شاخص‌های اقتصادی نشان می‌دهد دولت در مسیر صحیح برای حل مشکلات گام برمی‌دارد و کاهش مشکلاتی نظیر بیکاری، احیای واحدهای تولیدی راکد، کاهشی شدن نرخ تورم و رشد نقدینگی و بهبود وضعیت ناهنجاری‌های اجتماعی در راستای پیگیری دغدغه عموم مردم کشور گواه این مدعاست.

رئیس جمهور همچنین در تشریح اقدامات دولت برای رفع مشکل مسکن به عنوان یک دغدغه جدی در جامعه، به تلاش برای جبران کاستی‌ها و کم‌کاری‌های باقیمانده از گذشته و تغییر رویکرد دولت در ساخت واحدهای مسکونی ویلایی به جای واحدهای آپارتمانی در مناطقی که مشکل تامین زمین وجود ندارد، اشاره کرد.

رئیسی افزایش قابل توجه دریافتی مستمری بگیران، رایگان شدن آب، برق و بیمه سلامت برای دهک‌های پایین، تلاش برای توانمندسازی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و اجرای طرح کالابرگ را که با استقبال 60 درصدی مردم مواجه شده است، بخشی دیگر از تلاش‌ها و برنامه‌های دولت برای بهبود معیشت اقشار کم درآمد عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.