به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «حمیدرضا ململی» سرپرست سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با ارائه گزارش عملکرد هفتگی اظهارکرد: بالغ بر۴هزارو۲۷۱ تماس توسط شهروندان با سامانه ۱۲۵ در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۳ صورت گرفته است.
وی با اشاره به تعداد بالای تماسهای غیرضروری افزود: ۴هزارو۱۲۴مورد از این تماسها شامل مزاحمتهای تلفنی و تماسهای اشتباهی بوده است که باعث اشغال خطوط اضطراری و کندی خدمترسانی میشود.
سرپرست سازمان آتشنشانی قزوین در ادامه به ۱۰۶عملیات نجات اشاره کرد که منجر به نجات ۶۹شهروند شده است.
ململی ادامه داد: همچنین در این مدت، آتشنشانان موفق به انجام ۱۸عملیات اطفای حریق شدند.
سرپرست سازمان آتشنشانی قزوین با تأکید بر اهمیت پیشگیری از حوادث، از انجام ۱۳مورد بازدید ایمنی در سطح شهر خبرداد و تصریح کرد: هدف از این بازدیدها، شناسایی و کاهش خطرات احتمالی در اماکن مختلف و افزایش ایمنی شهروندان است.
ململی در پایان از شهروندان خواستارشد ضمن رعایت نکات ایمنی، از تماسهای غیرضروری با سامانه ۱۲۵ خودداری کرده و در مواقع اضطراری، اطلاعات دقیق و صحیح را در اختیار آتشنشانان قرار دهند تا خدماترسانی سریعتر و مؤثرتر انجام شود.












