۳۰۰ نفر معتاد متجاهر در زنجان جمع آوری شدند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 آذر 1399 - 08:41
زنجان-دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، از جمع آوری ۳۰۰ نفر معتاد متجاهر در استان زنجان خبر داد و گفت: مراحل قرنطیه آنها مشکلی ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه رضایی شامگاه چهارشنبه در جلسه مواد مخدر در محل استانداری زنجان، گفت: گرایش مصرف به سمت ماده گل بسیار زیاد است.

وی به جمع آوری معتادان متجاهر دراستان زنجان اشاره کرد و گفت: به علت وضعیت استان متوقف شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، از جمع آوری ۳۰۰ نفر معتاد متجاهر در استان خبر داد و گفت: مراحل قرنطیه آنها مشکلی نداشته و ۱۰۰ نفر نیز که شاکی خانواده بود با دستور مقام قضایی ارجاع داده شدند.

رضایی با بیان اینکه جوانان نمی‌دانند مصرف گل چه عوارضی مانند تغییر علایم بدنی و کندی حرکت دارد، گفت: عوارض بلند مدت مصرف گل نیز شامل نقص در سیستم بدنی، کاهش تمرکز، مشکلات تحصیلی و شغلی و کاهش سطح هوشیاری است.

درادامه این جلسه، مدیرکل امور بانوان و خانواده استان زنجان، از توزیع شبکه‌ای مواد مخدر در قالب جمع‌آوری ضایعات در استان ابراز نگرانی کرد و گفت: گروه‌هایی در قالب شبکه ای به صورت ضایعات فعالیت دارند و شکل شبکه‌ای دارند و بحث خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهند.

ماهرخ بلوری با بیان اینکه این افراد در محلاتی که خلوت است حتی در بالای شهر امنیت را کمتر کرده است فعالیت می‌کنند، افزود: بچه‌های جوان و نوجوان نیز در بحث خرید و فروش با آنها کار می‌کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.