عملکرد مدیران تهران در پاسخ به مطالبات مردم بررسی می‌شود

فرارو چهارشنبه 01 اسفند 1403 - 22:12
مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری براساس الزامات قانونی حاکم بر نظام ارتباطات، به مثابه رسانه‌ای کارآمد دربرقراری ارتباط بین مردم و دولت، نقش محوری و موثری ایفا می‌کند. طبق برخی آمار‌ها ۱۲۰ هزار تماس با سامانه سامد برقرار شده که درخواست تسهیلات بانکی به عنوان بیشترین تماس‌های مردم با این مرکز بوده است.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران گفت: عملکرد همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در این استان در راستای پاسخ درست و دقیق به مطالبات مردم بررسی و ثبت می‌شود.

به گزارش ایرنا، هادی شرفی شامگاه چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: پس از اینکه درخواست‌ها و مطالبات مردمی در سامانه سامد به ثبت می‌رسد براساس درخواست مردم، اداره کل بازرسی استانداری تهران این درخواست‌های مردم را تجزیه و تحلیل می‌کند.

وی ادامه داد: وظیفه اصلی این اداره کل، ارزیابی عملکرد سالانه مدیران دستگاه‌های اجرایی در این استان است و این آیتم در نمره پایانی سال که مدیران از اداره کل بازرسی دریافت می‌کند، تاثیرگذار خواهد بود.

شرفی اضافه کرد: براساس اقدامات انجام شده اکنون این شرایط فراهم است که اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای پاسخگویی به مردم تهران کوتاهی داشته باشند، این موضوع در ارزیابی عملکرد آنها لحاظ می‌شود، بنابراین باید همه مدیران به مطالبات و درخواست‌های مردم پاسخ دهند.

مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری براساس الزامات قانونی حاکم بر نظام ارتباطات، به مثابه رسانه‌ای کارآمد دربرقراری ارتباط بین مردم و دولت، نقش محوری و موثری ایفا می‌کند. طبق برخی آمار‌ها ۱۲۰ هزار تماس با سامانه سامد برقرار شده که درخواست تسهیلات بانکی به عنوان بیشترین تماس‌های مردم با این مرکز بوده است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.