مسابقات تور تنیس کمتر از ۱۴ سال آسیا با معرفی نفرات برتر در تهران پایان یافت.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آخرین روز رقابتهای تور تنیس کمتر از ۱۴ سال آسیا در زمینهای آکادمی تنیس بابک برگزار شد و در پایان نفرات برتر در ۲ بخش دختران و پسران به شرح زیر معرفی شدند.
در بخش انفرادی دختران:
قهرمان: رومینا رافعی
نایب قهرمان: شایلین ظفر یکانی
مقام سوم: آیلار بدرلو
بخش دونفره:
قهرمان: رومینا رافعی- کیمیا کمالیان
نایب قهرمان: موژان عابدلاتی – آیلار بدرلو
در بخش انفرادی پسران:
قهرمان: آراد زینلی
نایب قهرمان: رادین تقوی
مقام سوم: روزبه آقا بابایی
بخش دونفره:
قهرمان: آراد زینلی- آریا مظلومی
نایب قهرمان: رادین تقوی- آوش رضایی
در این دوره از رقابتها ۱۰۳ بازیکن ایرانی و یک بازیکن از کره جنوبی در بخش دختران و پسران حضور داشتند و با برگزاری دیدارهای پایانی تکلیف نفرات برتر مشخص شد.
مسابقات تور تنیس کمتر از ۱۴ سال از ۱۶ فروردین در زمینهای آکادمی تنیس بابک آغاز شد.
در مراسم پایانی این مسابقات فریده اشرف گنجویی نایب رئیس، شاهرخ کشاورز دبیر کل و تنی چند از مسئولان کمیتههای فدراسیون تنیس نیز حضور داشتند.
سرداوری این مسابقات بر عهده حسام جعفر بیگی سرداور نشان سفید کشورمان بود و نازنین فاضلی مدیریت بازیها را بر عهده داشت.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.