ملی پوشان تیم جودو نابینایان و کم بینایان به اردو فراخوانده شدند

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:16
تمرینات تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان در دو گروه بزرگسالان و جوانان برای آمادگی حضور در مسابقات جهانی و نیز مسابقات پاراآسیایی جوانان دبی از ۲۳ فروردین آغاز شد.

ملی پوشان تیم جودو نابینایان و کم بینایان به اردو فراخوانده شدند
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی پوشان تیم جودو نابینایان و کم بینایان در دو گروه بزرگسالان و جوانان به منظور آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی و نیز بازی‌های پاراآسیایی جوانان دبی ۲۰۲۵ از امروز ۲۳ فروردین ماه وارد اردو شدند و تمرینات آنها تا ۳۰ فروردین در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برپا خواهد بود.

علی نوایی، علیرضا خجسته، مهدی برچلو، نوید فرخ زاد، موسی غلامی، امیرحسین نیمروزی، ابوالفضل زارعی، امیرعلی محمدی، رضا اصلانی، احسان موسی نژاد، حمید رنجبر، محمدرضا خیراله زاده و سیدمحمدعلی موسوی ۱۳ ملی پوش دعوت شده به این اردو هستند که تمرینات خود را با نظارت محمدرضا حاجی یوسف زاده سرمربی، امیر موسایی، حسن رجبی، هانی عساکره و حمزه ندری مربیان تیم ملی انجام می‌دهند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.