حمله موشکی و پهپادی یمن به سعودی

صدا و سیما پنج شنبه 12 تیر 1399 - 19:43

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ هیچ مکانی در طول و عرض جغرافیایی عربستان از حملات موشکی و پهپادی یمن در امان نیست. حمله به وزارت دفاع و مرکز اطلاعات و امنیت در ریاض و پایگاه نظامی سلمان - در اواخر هفته گذشته - همانطور که مقامات یمنی اعلام کردند پاسخ به ادامه جنایات سعودی‌ها علیه غیرنظامیان بود. این حملات با هدف فشار بر متجاوزان صورت می‌گیرد.

حملات به خاک عربستان سعودی - با تاکید سخنگوی نیرو‌های مسلح متوقف نخواهد شد، زیرا ابتکار عمل در دست ارتش و کمیته‌های مردمی یمن است و آرایش نیرو‌های یمنی هم اکنون به شرایط آفندی تبدیل شده است.
افزایش حملات به عمق خاک عربستان و اعلام رئیس شورای سیاسی یمن از در پیش بودن ضربات دردناک‌تر نوید دهنده آغاز حمله به بانک اهداف مهم و حساس سعودی است.
 
صداها
۱- ضیف‌الله الشامی - وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی در صنعا
۲- محمد احمد - شهروند یمنی
۳- عبدالغنی الزبیدی - تحلیلگر مسایل نظامی - راهبردی
۴- رسمیه الملیکی - کارشناس رسانه و فضای مجازی
۵- سرتیپ یحیی سریع - سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن

صنعا: میثم دلاوری + عبداله یوسفی

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.