مهار ۸۰ درصد آتش در بندر شهید رجایی بندرعباس

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:26
سخنگوی دولت با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی گفت: حجم قابل توجهی از آتش سوزی مهار شده و تلاش برای مهار ۲۰ درصد باقیمانده ادامه دارد.

حجم قابل توجهی از آتش سوزی بندر شهید رجایی مهار شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فاطمه مهاجرانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی تصریح کرد:

با وزیر راه، رئیس جمعیت هلال احمر و معاونت درمان وزارت بهداشت صحبت کردم؛ شرایط تحت کنترل است؛ حجم قابل توجهی از آتش سوزی مهار شده و تلاش برای مهار کردن ۲۰ درصد باقیمانده ادامه دارد. ‏۱۱۳۹ مراجعه به مرکز درمانی صورت گرفته است که از این میزان تعدادی از طریق خطوط هوایی به شیراز و لارستان اعزام شده‌اند. ‏تمام بخش‌ها با تمام توان در حال امداد هستند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.