به نقل از انگجت، شرکت یلپ ویژگیهای جدید پاسخگویی به تماسهای مبتنی بر هوش مصنوعی را برای رستورانها و ارائه خدمات اعلام کرده است. این شرکت با این سرویس جدید که هم اکنون در حال توسعه است، امیدوار است که کسب و کارها هرگز تماسی را از دست ندهند. کریگ سالدانا، مدیر محصول یلپ در بیانیهای گفت: «ما در این مرحله از تحول محصول خود، همچنان به استفاده از هوش مصنوعی برای باز کردن پتانسیل دادههای غنی یلپ به روشهایی که اعتماد ایجاد میکند و تصمیمگیری را ساده میکند، ادامه میدهیم. با پایهگذاری هوش مصنوعی خود روی رفتار مصرفکننده واقعی و دادههای تجاری، ویژگیهای بصری و شفافی ایجاد میکنیم که تجربه را برای همه در یلپ بهبود میبخشد. این سامانه مجهز به هوش مصنوعی بهطور کامل با پلتفرم یلپ با ویژگیهای قابل تنظیم و توانایی پاسخگویی به سوالات عمومی، فیلتر کردن هرزنامهها، انتقال تماسها در صورت نیاز و گرفتن پیامها ادغام خواهد شد.»
این سامانه رستورانها را برای کاربران رزرو میکند و مهمانان را در فهرست انتظار قرار میدهد. کاربرانی که با این سرویس تماس میگیرند، میتوانند جزئیات پروژه را ارائه دهند، پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و یک تماس پاسخی از شرکت دریافت کنند. به عنوان مثال، اگر شخصی با خودروی خود مشکل داشته باشد، میتواند اطلاعاتی را به سامانه هوش مصنوعی بدهد و راهحلهای احتمالی را دریافت کند. هر کسبوکاری میتواند پیامهای خوشآمدگویی هوش مصنوعی را سفارشیسازی کند، زمان ارسال تماس را انتخاب کند و سوالات بعدی خود را تعیین کند.