
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، ، ملک محمد قربانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال وبختیاری انجام سریع پروژههای در دست اقدام توسعه زیرساختهای برق رسانی را طبق برنامه زمانبندی اعلام شده از اولویتها دانست و گفت: مجموعه استانداری و دیگر دستگاههای اجرایی استان در این زمینه راهگشا و تعامل لازم را خواهند داشت.
سعید محسنی مدیرعامل شرکت برق منطقه استان اصفهان نیز با اشاره به اینکه در استان چهارمحال و بختیاری چهار پست انتقال با ظرفیت بالایی ایجاد شده و زیرساختهای خوبی در حوزه شبکه انتقال وجود دارد،% تشریح کرد: در حوزه فوق توزیع ۳۰ پروژه در زمینههای احداث خط، احداث پست، توسعه فیدر و ... در حال برنامهریزی و اجرا است.
مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز اشاره کرد: در راستای توسعه زیرساختهای فوق توزیع و انتقال در استان طبق برنامه زمانبندی انجام شده در روز جاری عملیات اجرایی پروژه پست ۶۳ کیلوولت جنوب شهرکرد در سه راهی هفشجان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد و سعی ما بر آن است که در یکی دو سال آینده به بهره برداری برسد.
گفتنی است: ایجاد زیر ساخت برای توسعه واحدهای صنعتی، سهولت در مدیریت بار، تقویت ولتاژ برق منطقه، ایجاد نقاط مانور و... از مزیتهای اجرای این طرح است.