نخستین دوره جام ایراندخت با برگزاری مسابقات در پنج رشته برگزار و امروز با برگزاری فینال هفت سنگ این جام به پایان میرسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ۵۰۰ ورزشکار، مربی و داور بانو طی سه روز در تهران و در رشتههای کبدی، وزنه برداری، شطرنج، دوومیدانی و هفت سنگ در اولین دوره جام ایراندخت حضور داشتند.
پس از پایان رقابت در چهار رشته، این رقابتها امروز در رشتهی هفت سنگ پیگیری میشود و دو تیم هرمزگان و کهکلویه و بویر احمد برای فینالیست شدن به رقابت میپردازند.
جدال این دو تیم برای مشخص شدن تیم فینالیست برابر تیم چهارمحال خواهد بود.
بدین ترتیب با مشخص شدن قهرمان رقابتهای هفت سنگ، پرونده اولین دوره جام ایراندخت بسته خواهد شد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.