تقدیر از دوچرخه‌سوار بیرجندی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:33
رییس فدراسیون دوچرخه سواری امروز از دختر دوچرخه‌سوار نوجوان اهل بشرویه توابع بیرجند تقدیر کرد.

تقدیر از دوچرخه‌سوار بیرجندی
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مسابقات قهرمان کشوری رده سنی نوجوانان در بخش دختران ریحانه مقیمیان از شهرستان بشرویه حضور داشت که در کنار وی مادرش فاطمه جعفریان در طول مسیر دخترش را همراهی می‌کرد و همسن مساله بهانه‌ای شد تا رییس فدراسیون از این دوچرخه سوار تقدیر و تشکر کند.

در این مراسم رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: هدف ما حمایت از نسل جوان و آینده ساز است ما باید به قهرمانان و مستعدان کشور سرویس دهیم تا آنها بتوانند برای ایران افتخارآفرینی کنند.

رسول اسدی افزود: باوجود چنین استعداد‌هایی باید منتظر اتفاقات خوب و درخشان در دوچرخه سواری بانوان کشور باشیم.

در ادامه فاطمه جعفریان مادر ریحانه مقیمیان اظهارداشت: دختر من باوجود کمبود‌های زیاد تمرین را رها نکرده و تلاش میکند تا پیراهن تیم ملی را به دست آورد و برای ایران افتخارآفرینی کند.

نازنین راسخ نایب رییس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه گفت: از مهمترین وظایف فدراسیون کمک به رده‌های سنی پایه است خیلی خوشحالم که این ورزشکاران در این رشته فعالیت می‌کنند.

­

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.