به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عبدیان، صبح یکشنبه به خبرنگاران گفت: به منظور خدمت رسانی بهتر و رسیدگی به موقع به درخواستهای شهروندان همکاران ما در واحد ارتباط با مشتریان ۱۲۲ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی هستند و در همین راستا در سال گذشته به تعداد ۲۱۱ هزار و ۲۳۸ تماس تلفنی پاسخ داده شد.
وی بر لزوم همکاری شهروندان در مصرف بهینه آب تاکید کرد و افزود: انتظار میرود در شرایطی که استان کرمان در سالهای متوالی درگیر خشکسالی است مردم نسبت به آب حساسیت داشته باشند و در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز این موارد را در سامانه ۱۲۲ ثبت کنند تا در اسرع وقت با آنها برخورد شود.