به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در همایش «ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳ و تبیین اهداف سال ۱۴۰۴» با اشاره به جذب ۱۳۵ همت منابع در قالب این طرح، گفت: «مهربانی حاصل ایدهپردازی همکاران شعب و اراده جمعی خانواده بانک ملی ایران است؛ طرحی که با طراحی دقیق، تبلیغات مؤثر و اصلاحات بهموقع، موفق شد موانع ذهنی مشتریان را از میان برداشته و تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.»
وی ضمن تأکید بر استمرار آسیبشناسی، دریافت بازخوردهای مردمی و برگزاری جلسات کارشناسی برای بهبود طرح، «مهربانی» را الگویی برای طراحی محصولات آینده بانک دانست و افزود: «این طرح نهتنها به گرهگشایی از مشکلات مردم کمک کرده، بلکه موجب افزایش رضایت همکاران و مشتریان شده است. با رفع موانع سیستمی و تلاش مضاعف، میتوان چندین طرح مشابه با دستاوردهای بزرگ رقم زد.»
مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به ارزش والای اعتماد مشتریان، تصریح کرد: «همکاران باید در طراحی محصولات جدید، نظرات کارشناسی را جدی بگیرند و با بهرهگیری از ظرفیتهای بانک، از بروز مشکلات سیستمی و تأخیرها جلوگیری کنند.»
نجارزاده موفقیت طرح «مهربانی» را حاصل تلاش جمعی دانست و ابراز امیدواری کرد که سایر محصولات بانک نیز با همین اراده، مسیر موفقیت را طی کنند.