خدمات‌رسانی مترو در حدفاصل ایستگاه‌های شهرری تا علی‌آباد متوقف می شود

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:37
قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از اجرای عملیات بهسازی و نوسازی در مسیر روباز نیمه جنوبی خط یک مترو خبر داد و گفت: ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت، خدمات‌رسانی حدفاصل ایستگاه‌های شهرری تا علی‌آباد به‌صورت موقت متوقف خواهد شد.

خدمات‌رسانی مترو در حدفاصل ایستگاه‌های شهرری تا علی‌آباد متوقف می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رضا حشمتی با اشاره به اهمیت ایمنی در خطوط ریلی شهری گفت: با توجه به فرسودگی بخشی از مسیر روباز در نیمه جنوبی این خط، عملیات بهسازی و نوسازی با هدف ارتقاء ایمنی و کیفیت خدمات در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: مرحله نخست این عملیات در نیمه اول فروردین و همزمان با ایام تعطیلات نوروز انجام شد و اکنون مرحله دوم در روز‌های پایانی هفته جاری اجرا خواهد شد. وی گفت:بر این اساس، خدمات‌رسانی در بازه زمانی یادشده، تنها در فاصله ایستگاه‌های شهرری تا علی‌آباد متوقف می‌شود و از صبح شنبه ۲۰ اردیبهشت، فعالیت خط یک به روال عادی بازخواهد گشت.

وی با بیان اینکه در این مدت، خط یک مترو در دو بخش شمالی و جنوبی فعال خواهد بود، افزود: حرکت قطار‌ها از ایستگاه تجریش تا ایستگاه علی‌آباد و بالعکس، و همچنین از ایستگاه شهرری تا کهریزک و شهر پرند و بالعکس برقرار خواهد بود.

آقای حشمتی تأکید کرد: برای رفاه حال شهروندان، پذیرش مسافر در ایستگاه‌های علی‌آباد و شهرری رایگان خواهد بود.

قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام‌شده با سازمان اتوبوس‌رانی تهران، سرویس‌های رایگان جایگزین برای جابه‌جایی مسافران در فاصله بین این دو ایستگاه در نظر گرفته شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.