ارتقاء سامانه جامع صورت‌حساب پایانه‌های فروشگاهی و درگاه پرداخت بانک تجارت

الف شنبه 20 اردیبهشت 1404 - 13:14
سامانه جامع صورت‌حساب با هدف توسعه خدمات به مشتریان بانک تجارت در حوزه پایانه‌های فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی ارتقاء یافت.

 به گزارش مدیریت امور روابط‌عمومی بانک تجارت، این بانک در راستای توسعه ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان و تسهیل در امکان دسترسی به سامانه جامع صورت‌حساب پایانه‌های فروشگاهی و دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، ضمن گسترش زیرساخت‌ها و به‌روز رسانی اطلاعات این سامانه، امکان استخراج اطلاعات بر پایه روز، ساعت، مبلغ، مبدا و مقصد تراکنش با ابزار مختلف را در کمترین زمان ممکن فراهم کرد.

ارتقاء این سامانه با توجه به نیازسنجی و تسریع در ارائه موثر جزئیات تراکنش‌های حساب بانکی مشتریان در دستور کار قرار گرفت و ارائه خدمات مهمی همچون اخذ ریز تراکنش‌ها به همراه شناسه‌های مربوطه را تا 10 هزار فقره فراهم می‌سازد.

مشتریان بانک تجارت می توانند مضاف بر بهره‌مندی از خدمات صورت‌حساب جامع شعب، بانکداری اینترنتی نسل 3، بانکداری اینترنتی فرا، سرویس ارسال صورت‌حساب عادی و شاپرکی به‌صورت ایمیل، اطلاعات صورت‌حساب مورد نیاز خود را با سفارش‌سازی روز، ساعت، مبلغ، مبدا و مقصد از طریق وب سرویس( PPRS ) به دو زبان لاتین و فارسی و با قابلیت اتصال به نرم‌افزار های حسابداری روز، گزارش‌گیری کنند.

خدمات سامانه جامع صورت‌حساب پایانه‌های فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی به‌عنوان یکی از مهمترین ارکان مدیریت حساب و تکمیل کننده ارائه خدمات پس از تراکنش توسط بانک به شمار می‌رود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.