هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رویکرد تبلیغ چهره به چهره به منظور ایجاد ارتباطی صمیمی و مستقیم با مخاطبان در نظر گرفته شده است. در این روش، مبلغین با حضور در میان مردم و بهرهگیری از فرصتهای مناسب، به بیان معارف دینی، پاسخگویی به شبهات و ارائه مشاورههای مذهبی میپردازند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: ما در این طرح به جای استقرار در غرفههای ثابت و انتظار برای مراجعه مردم، مبلغین ما به صورت چهره به چهره در میان زائران و شهروندان حضور یافته و به تبادل نظر و پاسخگویی به سوالات آنان پرداختند.
وی افزود: مبلغین با همراه داشتن بستههای تبلیغی متنوع، شامل هدایای فرهنگی و محتوای دینی متناسب با گروههای سنی مختلف، به ارائه خدمات فرهنگی و تبلیغی به زائران و شهروندان میپردازند. این بستهها شامل نامههایی معرفتی برای نوجوانان، هدیههای کوچک با پیامهای تربیتی و بستههای فرهنگی برای کودکان است.
صاحبقرانی ادامه داد: این ابتکار با استقبال گسترده مردم مواجه شده و موجب افزایش تعاملات مثبت بین مبلغین و شهروندان شده است. زائران و شهروندان مشهدی ضمن ابراز خرسندی از این رویکرد، بر ضرورت تداوم و گسترش آن در سایر مناسبتهای مذهبی تاکید کردند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: این اقدام سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، گامی مؤثر در راستای ترویج معارف دینی و ایجاد فضایی صمیمی و معنوی در جشنهای مذهبی به شمار میرود.