امضای تفاهم‌نامه احداث نیروگاه خورشیدی در شهرضا

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:47
پالایشگاه نفت اصفهان با هدف کمک به کاهش ناترازی انرژی کشور، تفاهم‌نامه‌ای با شرکت «KPE» چین برای احداث نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی خورشیدی در شهرضا امضا کرد.

امضای تفاهم‌نامه احداث نیروگاه خورشیدی در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان در آیین امضای تفاهم‌نامه احداث نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی خورشیدی در شهرضا با شرکت «KPE» چین گفت:تلاش می‌کنیم تا ابتدای سال ۱۴۰۵ فاز نخست این نیروگاه در شهرضا را با ظرفیت ۵۰ مگاوات به بهره‌برداری برسانیم و در آینده ظرفیت آن را تکمیل کنیم.

غلامرضا باقری دیزج اظهار کرد: شرکت «KPE» چین، مجری احداث این نیروگاه، پیش از این سابقه راه‌اندازی ۵ گیگاوات نیروگاه خورشیدی در خاورمیانه و کشور‌های اروپایی را در کارنامه خود دارد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان ادامه داد: این پالایشگاه تاکنون در زمینه تولید بنزین، گازوئیل و سایر مشتقات نفتی دستاورد‌های ارزشمندی برای مردم و کشور داشته است و در آینده نیز با ورود به حوزه انرژی‌های نو و سبز، در کنار مردم و دولت باقی خواهد ماند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.