حل ناترازی برق با اجرای طرح‌های مختلف

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:47
وزیر نیرو با تاکید بر همدلی و هم‌افزایی میان همه بخش‌های دولت و ملت برای حل مسائل و مشکلات موجود، ابراز داشت: تلاش می کنیم با اجرای طرح‌های مختلف ناترازی برق را برطرف کنیم.

مسائل صنعت آب و برق استان کرمانشاه با حضور دستگاه‌های مختلف به صورت ویژه بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، " عباس علی‌آبادی" در بدو ورود به استان کرمانشاه ضمن ابلاغ پیام رئیس جمهور در جمع مسئولان و مردم گیلانغرب گفت: رئیس جمهور به همراه هیئت دولت به استان کرمانشاه سفر کرد تا مسائل و چالش‌ها را برطرف کند.

وزیر نیرو ضمن ابراز امیدواری بر حصول نتایج ارزشمند و خوب در این سفر افزود: قرار است مسائل صنعت آب و برق با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف به صورت ویژه بررسی شود.

وی با تاکید بر همدلی و هم‌افزایی میان همه بخش‌های دولت و ملت برای حل مسائل و مشکلات موجود، ابراز داشت: در حوزه برق و علت خاموشی‌ها باید به ناترازی برق اشاره کرد که در تلاش هستیم با اجرای طرح‌های مختلف این ناترازی را برطرف کنیم.

علی‌آبادی با اشاره به گرمای شدید و زودرس هوا در مناطق مختلف کشور خاطرنشان کرد: این امر بر میزان مصرف برق تاثیر گذاشته است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.