نماینده مجلس: افزایش تعرفه خدمات پستی با سرویس دهی نامطلوب قابل قبول نیست

عصر ایران جمعه 26 اردیبهشت 1404 - 21:31
رضوانی خاطرنشان کرد: «شرکت پست باید توضیح دهد که مبنای این افزایش تعرفه ها چیست و چه برنامه‌ای برای ارتقای خدمات خود دارد».
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیرامون گزارش های مردمی افزایش تعرفه خدمات پستی، گفت: افزایش تعرفه‌ خدمات پستی در شرایطی اتفاق افتاده که سرویس مطلوبی به مردم ارائه نمی‌شود.
 
بهنام رضوانی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون گزارش های مردمی این رسانه مبنی بر افزایش تعرفه خدمات پستی، اظهار کرد: «بخش عمده خدمات پستی در حال حاضر توسط بخش خصوصی ارائه می‌شود و این افزایش تعرفه‌ها در شرایطی اتفاق افتاده که سرویس مطلوبی به مردم ارائه نمی‌شود».
 
وی افزود: «به طور کلی افزایش تعرفه‌ها، چه در حوزه کالا و چه خدمات، عمدتاً به‌دلیل رشد هزینه‌های جاری است، اما این موضوع باید با ارائه خدمات باکیفیت به مردم همراه باشد».
 
رضوانی خاطرنشان کرد: «شرکت پست باید توضیح دهد که مبنای این افزایش تعرفه ها چیست و چه برنامه‌ای برای ارتقای خدمات خود دارد».
 
وی تأکید کرد: «افزایش تعرفه‌ها تنها در صورتی قابل قبول است که همراه با ارتقاء محسوس کیفیت و رضایت‌مندی عمومی باشد».

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.