وزیر ورزش ۷ باشگاه لیگ برتری را به خط کرد

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:55
ارقام نجومی این روز‌های فوتبال ایران باعث شد تا وزیر ورزش جلسه‌ای با مدیران عامل ۷ باشگاه لیگ برتری برگزار کند.
وزیر ورزش ۷ باشگاه لیگ برتری را به خط کرد
 
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، وزیر ورزش و جوانان امروز میزبان مدیران عامل و برخی از اعضای هیئت مدیره ۷ باشگاه لیگ برتری بود تا درباره ارقام عجیب این روز‌های فوتبال ایران که در فصل نقل و انتقالات رقم می‌خورد جلسه‌ای را برگزار کند و درباره این موضوع مهم تعیین تکلیف شود. 
 
باشگاه‌های حاضر در این جلسه استقلال، پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، فولاد، گل گهر سیرجان و خیبر خرم آباد بودند.
 
فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران از ۱۰ خرداد آغاز می شود و برخی از مدیران عامل حاضر در این جلسه به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما عنوان کردند که، رقم پیشنهادی برخی بازیکنان و واسطه‌های آنها تا ۱۵۰ میلیارد تومان هم افزایش داشته است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.