دیجی‌کالا مهر و داروسازی دکتر عبیدی کمپین پیشگیری از فشار خون بالا خود را آغاز کردند

دیجیاتو دوشنبه 05 خرداد 1404 - 11:21
مخاطبان می‌توانند با مراجعه به صفحه ویژه کمپین، تستی ساده برای ارزیابی ریسک شخصی انجام دهند. The post دیجی‌کالا مهر و داروسازی دکتر عبیدی کمپین پیشگیری از فشار خون بالا خود را آغاز کردند appeared first on دیجیاتو.

هم‌زمان با روز جهانی فشار خون (۱۷ می مصادف با ۲۷ اردیبهشت)، پلتفرم مسئولیت اجتماعی دیجی‌کالا مهر با همکاری شرکت داروسازی دکتر عبیدی، کمپینی مشترک را با هدف آگاهی‌بخشی، پیشگیری و کنترل فشار خون بالا آغاز کرده‌اند.

این کمپین آموزشی با شعار «آگاهی، پیشگیری و کنترل فشار خون بالا» تلاش دارد تا با اطلاع‌رسانی در مورد عوامل خطر از جمله تغذیه ناسالم، مصرف بیش از حد نمک، استعمال دخانیات، استرس مزمن و کم‌تحرکی به افزایش خودآگاهی شهروندان کمک کند. مخاطبان می‌توانند با مراجعه به صفحه ویژه کمپین، تستی ساده برای ارزیابی ریسک شخصی انجام دهند و راهکارهایی علمی برای تغییر سبک زندگی دریافت کنند.

فشار خون بالا یکی از شایع‌ترین بیماری‌های غیرواگیر در جهان است که بنا بر گزارش سازمان بهداشت جهانی، یک‌چهارم بزرگسالان را درگیر کرده و عامل اصلی سکته‌های قلبی و مغزی، نارسایی کلیه و دیگر بیماری‌های مزمن محسوب می‌شود. در ایران نیز مطابق با آخرین پیمایش ملی عوامل خطر بیماری‌های غیرواگیر، حدود ۳۰ درصد از افراد بالای ۳۰ سال به نوعی از پرفشاری خون مبتلا هستند که بخش زیادی از آن‌ها از بیماری خود بی‌اطلاع‌ هستند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.