در اطلاعیه شرکت توانیر آمده است: ضمن پوزش مجدد از مشترکان، به اطلاع میرساند بهروزرسانی و ارتقای فنی و نرم افزاری سامانه برق من (برنامه کاربردی و سایت) روز گذشته با موفقیت انجام شد و در حال حاضر آماده ارائه خدمت به مشترکان عزیز است.
شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) اعلام کرد: مشکلات برنامه نرم افزاری «برق من» رفع شده و آماده ارائه خدمات است.
به گزارش ایرنا، در اطلاعیه شرکت توانیر آمده است: ضمن پوزش مجدد از مشترکان، به اطلاع میرساند بهروزرسانی و ارتقای فنی و نرمافزاری سامانه برق من (برنامه کاربردی و سایت) روز گذشته با موفقیت انجام شد و در حال حاضر آماده ارائه خدمت به مشترکان عزیز است.
به دنبال برخی گزارشهای مردمی مبنی بر بروز اختلال در سامانه برق من، شرکت توانیر روز یکشنبه اعلام کرد: در جهت بهبود پاسخگویی و خدمترسانی و رفع مشکلات گزارش شده، بهروزرسانی فنی و نرمافزاری سامانه برق (اپلیکیشین و سایت) در دستور کار قرار گرفته است.
روزهای اخیر و بهویژه صبح دیروز گزارشهایی در خصوص ایجاد مشکل در دسترسی به این پلیکیشن در فضای مجازی منتشر شده بود.
نرمافزار برق من سامانهای است که مشترکان صنعت برق میتوانند با نصب آن روی گوشیهای هوشمند خود، علاوه بر دریافت قبض برق خود از زمان خاموشیهای احتمالی آگاه شوند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.