جشنواره ملی گوهرسنگ‌ها و شهاب‌سنگ‌های ایران در زرند

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 15:01
نخستین جشنواره ملی گوهرسنگ‌ها و شهاب‌سنگ‌های ایران در راستای اجرای مفاد سندملی توسعه صنعت گوهرسنگ کشور، از امروز در شهرستان زرند استان کرمان آغاز شده و تا نهم ادامه دارد.

جشنواره ملی گوهرسنگ‌ها و شهاب‌سنگ‌های ایران در زرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این جشنواره با هدف معرفی ظرفیت‌های زمین‌شناسی کشور در حوزه گوهرسنگ‌ها و شهاب‌سنگ‌ها، ارتقای سطح دانش عمومی و تخصصی و فراهم‌سازی بستری برای تبادل تجارب میان پژوهشگران، صنعت‌گران و علاقه‌مندان به علوم زمین برگزار خواهد شد.

در قالب این رویداد ملی، مجموعه‌ای از برنامه‌های متنوع و تخصصی از جمله نمایشگاه گوهرسنگ‌ها و شهاب‌سنگ‌ها، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های علمی و سخنرانی‌های تخصصی پیش‌بینی شده است که فرصتی ارزشمند برای آشنایی با آخرین دستاوردها، تبادل نظر و ارتقای توانمندی‌های فعالان این حوزه فراهم می‌آورد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید