
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سی و هفتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان امروز شنبه ۱۰ خرداد پس از پنج روز رقابت سنگین به پایان رسید و سعید صفرزاده از تیم ملی ایران بر سکوی قهرمانی ایستاد و صاحب پیراهن طلایی شد؛ در رده بندی تیمی هم تیم بایکاید آلمان به عنوان نخست دست پیدا کرد.
در پایان مجموع پنج مرحله در بخش انفرادی، سعید صفرزاده از تیم ملی جمهوری اسلامی پیراهن طلایی را بر تن کرد و قهرمان شد و مایکل میلکیاس و یول هابتیاپ دو رکابزن تیم بایکاید آلمان هم به ترتیب دوم و سوم شدند.
دنیل پرونسکی از تیم وینو قزاقستان پیراهن کوهستان و مایکل میلکیاس از تیم بایکاید آلمان پیراهنهای سبز و سفید را بر تن پوشیدند.
در مجموع امتیازات تیمی نیز تیم بایکاید آلمان رتبه اول، تیم ملی جمهوری اسلامی ایران رتبه دوم و تیم بلدیه اسپور ترکیه رتبه سوم را کسب کردند.

امروز و در مرحله پنجم این تور که در مسیر ۱۹۸ کیلومتری سرعین تا تبریز برگزار شد، طاهر ییت از تیم توتور اسپور ترکیه به عنوان نخست دست پیدا کرد؛ مایکل میلکیاس از تیم بایکاید آلمان دوم شد و آیدین علیاری از تیم ملی جمهوری اسلامی در مکان سوم جای گرفت.
در این دوره از رقابت ها، تیمهای جاکارتا پرو اندونزی، وینو قزاقستان، اسپور توتو ترکیه، استانبول بلدیه اسپور ترکیه، تیم ملی عراق، اویوسون ازبکستان، بایک آلمان، سهندپمپ تبریز، تیآرتی زنجان، ویراید ایران و تیم ملی ایران حضور داشتند.