سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران فهرست نفرات اعزامی به جام ملتهای آسیا ۲۰۲۵ را اعلام کرد.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین دوره والیبال بانوان جام ملتهای آسیا ۱۷ تا ۲۴ خرداد به میزبانی ویتنام برگزار میشود و ۱۱ تیم شرکتکننده در مرحله مقدماتی در دو گروه به رقابت میپردازند.
تیم ملی والیبال زنان ایران در گروه دوم این رقابتها با تیمهای قزاقستان، فیلیپین، اندونزی، مغولستان و نیوزیلند هم گروه است. در گروه اول هم تیمهای ویتنام، استرالیا، هند، چینتایپه و هنگکنگ به مصاف یکدیگر میروند.
لی دو هی، سرمربی تیم ملی والیبال زنان فهرست ۱۴ بازیکن ایران برای شرکت در این مسابقات را اعلام کرد که به قرار زیر است:
پاسور: نگین شیرتری، غزاله بستان و زهرا مغانی
مدافع میانی: زهرا صالحی، زهرا کریمی و ریحانه کریمی
قطر پاسور: سپینود دستبرجن
دریافت کننده قدرتی: فاطمه منظوری، فاطمه خلیلی، الهه پورصالح، شقایق حسنخانی و معصومه قدمی
لیبرو: کیمیا کیانی و مریم قاضیراد
همچنین مژگان حسنزاده به عنوان سرپرست، لی دو هی (سرمربی)، نیلوفر حجتی و فاطمه حسنی سعدی (مربیان)، آنیا هوسپیان (مربی بدنساز)، زهرا یلقی (آنالیزور)، نگار آقایی (فیزیوتراپ)، نازنین کمالوند (ماسور) و مائده حامدی به عنوان مترجم اعضای کادرفنی تیم ملی والیبال زنان ایران را در این مسابقات تشکیل میدهند.
تیم ملی والیبال زنان ایران شب گذشته با رئیس فدراسیون والیبال دیدار داشت و سید میلاد تقوی با کادر فنی و بازیکنان گفتگو کرد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.