تیم فوتسال گیتیپسند اصفهان با پیروزی مقابل سفیر گفتمان تهران، عنوان قهرمانی سومین دوره جام سفیر را از آن خود کرد.
به گزارش خبرنگار
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در روز پایانی سومین دوره رقابتهای فوتسال جام سفیر امروز پنج شنبه ۱۵ خرداد، تیم گیتیپسند با نتیجه ۲ بر یک موفق شد میزبان مسابقات، تیم سفیر گفتمان، را شکست دهد و صاحب عنوان قهرمانی شود.
این پیروزی، سومین برد پیاپی شاگردان محمد کشاورز در این رقابتها بود.
دربازی دیگر تیمهای مس سونگون و شهرداری ساوه به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود شهرداری ساوه به پایان رسید.
در پایان این مسابقات پس از گیتی پسند، تیمهای شهرداری ساوه، مس سونگون و سفیر گفتمان به ترتیب رد ردههای دوم تا چهارم قرار گرفتند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.