روزنامه اطلاعات نوشت:
۱. چطور فردی با سابقه بازداشت یا سابقه آزار و اذیت که دوره محکومیت را هم طی کرده باز توانسته به عنوان راننده یک شرکت اینترنتی وارد چرخه فعالیت شود؟ از کجا معلوم پروندههای دیگری ندارد که هنوز برملا نشده است؟
۲. شرکت اسنپ میگوید استعلام رانندگان را از پلیس میگیرد، آیا پلیس استعلام مثبت او را اعلام کرده یا اسنپ برای راه افتادن کارش، بدون استعلام هم رانندگان را پذیرش میکند؟
۳. با توجه به اخبار متعدد شکایات مردمی بویژه خانمها و دختران از رانندگان تاکسیهای اینترنتی، فرایندهای انتخاب، گزینش و بررسی رفتار رانندگان و یا برخوردهای قابل اعتنا در این حوزه چیست و چگونه و توسط چه نهادی بر آن نظارت میشود؟ اقدامات جدی تنبیهی تاکنون چگونه بوده و چقدر بازدارندگی داشته است؟
۴.آیا دختران و همسران مسئولان کشور بویژه مسئولان امنیتی و پلیسی هم از این تاکسی های اینترنتی استفاده میکنند؟ اگر بله قطعا مشکلات متعدد این رانندگان و شیوه حمل و نقل را درک و برای ترمیم و اصلاح اقدام خواهند کرد؛ مثلا «رانندگان تعویض شده، افراد مغایر با چهره ثبت شده در اپلیکیشن، ماشینهای اشتباهی و مغایر با ماشین یا پلاک ثبت شده، رانندگان بی اخلاق و مشکوک و ...که بدون ترس از برخورد قاطع و قطع همکاری، به کار خود ادامه میدهند! چطور با این افراد برخورد شده یا میشود؟