ممنوعیت سگ‌گردانی به جنوب تهران رسید

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 15:10
دادستان عمومی و انقلاب ری از اجرای طرح ممنوعیت سگ‌گردانی در معابر عمومی این شهرستان خبر داد و تأکید کرد متخلفان با برخورد قضایی مواجه خواهند شد.

ممنوعیت سگ‌گردانی به جنوب تهران رسید

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد مهدی رحیمی، دادستان عمومی و انقلاب ری از اجرای طرح ممنوعیت سگ‌گردانی در معابر عمومی این شهرستان خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب ری گفت: بر اساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، هرگونه اقدام که موجب اخلال در نظم و آسایش عمومی یا تهدید سلامت جامعه شود، ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.

رحیمی با اشاره به نگرانی‌های بهداشتی ناشی از سگ‌گردانی در معابر عمومی افزود: متأسفانه شاهد افزایش مواردی مانند آلودگی معابر، انتقال بیماری‌های مشترک انسان و حیوان و ایجاد محیط ناسالم برای شهروندان هستیم و این موارد نقض مقررات بهداشتی و محیط‌زیستی است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه شهرری به عنوان یکی از شهر‌های مذهبی کشور گفت: این شهرستان به دلیل وجود حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) و سایر اماکن مقدس، از حساسیت بالایی برخوردار است و ما موظفیم از ارزش‌های دینی و فرهنگی مردم این منطقه صیانت کنیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.