سرپرست نیروگاه شهید شهید بهشتی گفت: با اتمام تعمیرات اساسی واحد ۱۲۰ مگاواتی شماره ۲ بخار نیروگاه لوشان، این نیروگاه آمادگی لازم برای تولید برق در پیک تابستان امسال را دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهردادعلی غلامی شیلسر سرپرست نیروگاه لوشان افزود: واحد ۱۲۰مگاواتی شماره ۲ بخار نیروگاه لوشان با تلاش مهندسان و متخصصان این شرکت وارد مدار تولید و به شبکه سراسری برق متصل شد.
غلامی گفت: هم اکنون هر ۴ واحد نیروگاه ۳۶۰ مگاواتی نیروگاه لوشان در مدار تولید بوده و این نیروگاه آمادگی لازم برای تولید برق در پیک تابستان امسال را دارد.
نیروگاه حرارتی شهید بهشتی لوشان با ظرفیت اسمی۳۶۰ مگاوات، دارای ۲ واحد بخار ۱۲۰ مگاواتی و ۲ واحد گازی ۶۰ مگاواتی است که با سابقه بیش از نیم قرن تولید برق پایدار نقش بهسزایی در پایداری شبکه برق شمال کشور را دارد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.