نیروگاه شهید بهشتی لوشان با تمام ظرفیت در مدار تولید قرار دارد

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 15:10
سرپرست نیروگاه شهید شهید بهشتی گفت: با اتمام تعمیرات اساسی واحد ۱۲۰ مگاواتی شماره ۲ بخار نیروگاه لوشان، این نیروگاه آمادگی لازم برای تولید برق در پیک تابستان امسال را دارد.

نیروگاه شهید بهشتی لوشان با تمام ظرفیت در مدار تولید قرار دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهردادعلی غلامی شیل‌سر سرپرست نیروگاه لوشان افزود: واحد ۱۲۰مگاواتی شماره ۲ بخار نیروگاه لوشان با تلاش مهندسان و متخصصان این شرکت وارد مدار تولید و به شبکه سراسری برق متصل شد.

غلامی گفت: هم اکنون هر ۴ واحد نیروگاه ۳۶۰ مگاواتی نیروگاه لوشان در مدار تولید بوده و این نیروگاه آمادگی لازم برای تولید برق در پیک تابستان امسال را دارد.

​نیروگاه حرارتی شهید بهشتی لوشان با ظرفیت اسمی۳۶۰ مگاوات، دارای ۲ واحد بخار ۱۲۰ مگاواتی و ۲ واحد گازی ۶۰ مگاواتی است که با سابقه بیش از نیم قرن تولید برق پایدار نقش به‌سزایی در پایداری شبکه برق شمال کشور را دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.