به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، در تازهترین ارزیابی شرکت ارتباطات سیار ایران از عملکرد ادارات امور مشتریان مناطق مختلف کشور در فصل زمستان ۱۴۰۳، اداره امور مشتریان ارتباطات سیار مخابرات استان سمنان توانست با عملکردی درخشان و کسب امتیاز ۹۵.۵، رتبه دوم کشوری را در بین استانهای همتراز به خود اختصاص دهد؛ موفقیتی که نشان از تلاش مستمر، هماهنگی تیمی و تمرکز بر ارتقاء رضایتمندی مشترکان در استان دارد.
حسین نوری با بیان این خبر، گفت: در پی ارزیابی دورهای شرکت ارتباطات سیار از ادارات امور مشتریان در سراسر کشور، استان سمنان توانست با تکیه بر شاخصهای تخصصی و عملکردی تعیینشده از سوی معاونت بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات سیار ایران، به این جایگاه دست یابد که این موفقیت نتیجه تلاش همهجانبه کارکنان سختکوش این اداره در تمام سطوح بوده که توانستند استانداردهای مورد نظر را محقق کنند.
رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار مخابرات استان سمنان با اشاره به اینکه این ارزیابیها بهصورت فصلی و منظم انجام میشود، تصریح کرد: شرکت ارتباطات سیار ایران با هدف ارتقای کیفیت خدمات و شناسایی نقاط قوت و ضعف هر منطقه، در پایان هر فصل اقدام به بررسی دقیق عملکرد تمامی مناطق مخابراتی کشور میکند که در این روند، دادهها و گزارشهای تحلیلی با نگاهی جامع بررسی و رتبهبندیها بر اساس عملکرد اجرایی استخراج میشود.
وی در پایان یادآور شد: در ارزیابی زمستان ۱۴۰۳، در بین مناطق همتراز، استان ایلام موفق به کسب رتبه نخست شد و استانهای سمنان و کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب در رتبههای دوم و سوم جای گرفتند که این دستاورد نهتنها افتخاری برای استان سمنان است، بلکه نشاندهنده ظرفیت و توانمندی بالای منابع انسانی و مدیریتی مخابرات در حوزه خدماترسانی به مشتریان محسوب میشود.