افتتاح اولین میدانگاه محیط زیستی شهر تهران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 15:12
اولین میدانگاه محیط زیستی شهر تهران به همراه ۲۴ طرح خدمات شهری، فضای سبز و محیط زیستی شهرداری منطقه ۶ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مراسم بهره‌برداری از اولین میدانگاه محیط زیستی شهر تهران به همراه ۲۴ پروژه خدمات شهری، فضای سبز و محیط زیستی شهرداری منطقه ۶، صبح امروز- یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۴  در میدان سلماس برگزار شد.
این طرح ها علاوه بر ایجاد اولین میدان محیط زیستی در میدان سلماس، شامل اجرای سازه نقش برجسته در بزرگراه مدرس تقاطع خیابان شهید مطهری به مساحت ۳۰۰ متر مربع، جان بخشی به فضای سبز میادین انقلاب و ولی عصر (عج)، احداث مخزن آب دو هزار و ۵۰۰ متر مکعبی بوستان لاله، احداث مخزن زیرزمینی با حجم ۳۰۰ متر مکعب در بوستان ساعی، احداث نیروگاه خورشیدی ۱۵ کیلواتی در ساختمان ناحیه یک، احداث ایستگاه پمپاژ چاه شعاع جهت آبیاری فضای سبز بوستان ساعی، کول گذاری بزرگراه مدرس به طول ۴۳۰ متر، راه اندازی تصفیه خانه بوستان ساعی با ظرفیت یکهزار متر مکعب، راه اندازی برکه و آبنمای موزیکال در بوستان ساعی می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.