تشکیل کمیته‌ای برای بررسی نحوه واگذاری ارز به وزارت صمت

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 15:15
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از تشکیل کمیته‌ای متشکل از ۳ نفر از اعضای این کمیسیون برای بررسی نحوه واگذاری ارز به وزارت صمت از طریق سامانه جامع تجارت خبر داد.

* تشکیل کمیته‌ای برای بررسی نحوه واگذاری ارز به وزارت صمت
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  زهرا سعیدی مبارکه ، در تشریح جزییات نشست این کمیسیون با وزیرصنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی، گفت: با توجه به اینکه نحوه تخصیص ارز به تولید، واردات و صادرات از اهمیت بسزایی برخوردار است این موضوع در نشستی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس بانک مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این نشست ضمن تاکید بر ضرورت توجه به تخصیص ارز به حوزه‌های تولید، صادرات و واردات بر موارد دیگری همچون وضعیت بازار خودرو و تخصیص ارز به واردات خودرو نیز تاکید شد که مسئولان حاضر در این زمینه از تخصیص ارز منشاء به این حوزه خبر دادند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: تسهیل مبادله ارز از طریق بازارهای مبادله‌ای از دیگر موارد مهمی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت چرا که در این روش بانک به‌عنوان واسطه حذف شده و روند فعالیت‌های تجاری تسهیل و تسریع شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.