هیچ آسیبی به فردو و آب سنگین اراک وارد نشده است

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 15:18
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که هیچ آسیبی به تأسیسات فردو و راکتور آب سنگین اراک وارد نشده است.

هیچ آسیبی به فردو و آب سنگین اراک وارد نشده است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اطلاعیه‌ای درباره آخرین وضعیت تأسیسات صلح‌آمیز هسته‌ای ایران گفت: بر اساس اطلاعات موجود در اختیار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، هیچ آسیبی در تأسیسات غنی‌سازی سوخت فردو و همچنین در راکتور آب سنگین در حال ساخت خنداب مشاهده نشده است.

وی افزود: از دیروز تاکنون هیچ آسیب دیگری در نطنز مشاهده نشده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.