یک بانک دیگر حملات سایبری را تایید کرد؛ متن پیامک خطاب به شهروندان

همشهری آنلاین چهارشنبه 28 خرداد 1404 - 15:14
پس از بانک سپه، بانک پاسارگاد هم اختلال در برخی عملیات های بانکی خود را تایید کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس؛ از صبح امروز مشتریان بانک پاسارگاد از اختلال در فرآیندهای بانکی شامل گرفتن پول از خودپرداز و عملیات اینترنتی خبر دادند.

حالا بانک پاسارگاد در پیامکی خطاب به مشتریان نوشته است که : همکاران ما بی وفقه در حال بررسی برای رفع اختلال پیش آمده هستند. از شکیبایی شما سپاسگزاریم.

بانک پاسارگاد در پاسخ به فارس اظهار داشت: بانک در حال مقابله با حملات سایبری است و تاکنون با این حملات مقابله شده است. تا ساعاتی دیگر نیز خدمات کارت و خودپرداز برقرار خواهد شد.

هشدار یک بانک به مشتریانش درباره ارسال پیامک خرابکارانه

ابلاغ مهم بانک مرکزی به شبکه بانکی کشور

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.