رفع اختلال خدمات بانک پاسارگاد

رکنا یکشنبه 01 تیر 1404 - 20:33
رکنا اقتصادی: بانک پاسارگاد از رفع اختلال خدمات این بانک خبر داد.
رفع اختلال خدمات بانک پاسارگاد

به گزارش رکنا، بانک پاسارگاد عصر روز شنبه 31 خرداد از رفع اختلال خدمات این بانک خبر داد و اعلام کرد: ارائه خدمات غیرحضوری به کارت‌های متصل به حساب‌های دیجیتالی بانک پاسارگاد (ویپاد، نسکو کارت و مفید کارت) از سر گرفته شد.

دارندگان این کارت‌ها می‌توانند نسبت به خرید از درگاه‌های اینترنتی اقدام کنند.

ارائه خدمات به کارت‌های نقدی متصل به حساب‌های شعبه‌ای (غیر ویپادی) بانک پاسارگاد از روز پنجشنبه 29 خرداد از سرگرفته شده بود.

کارت‌های بانکداری دیجیتالی (ویپاد، مفید کارت، نکسو کارت) در وضعیت پایدار قرار گرفت.

همچنین از روز پنجشنبه کارت‌های زی‌کارت در وضعیت پایدار قرار گرفت. دارندگان این کارت‌ها می‌توانند عملیات زیر را انجام دهند.

ارائه خدمات به کارت‌های نقدی متصل به حساب‌های شعبه‌ای (غیر ویپادی) بانک پاسارگاد نیز از سرگرفته شده است.

مشتریان می‌بایست به منظور بهره برداری از خدمات حضوری کارت، نسبت به تعریف مجدد رمز اول، از طریق اپلیکیشن ویپاد از مسیر صفحه‌ی حساب دیجیتال >> منوی «تنظیمات رمز کارت» >> گزینه «صدور رمز اول» اقدام نمایند.

  • وزیر دفاع امریکا مدعی ارسال پیام خصوص به ایران شد

اخبار تاپ حوادث

وبگردی

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.