آخرین وضعیت از اختلال بانک پاسارگاد

شمال نیوز دوشنبه 02 تیر 1404 - 16:06
طلسم اختلال‌های دیجیتال بانک پاسارگاد تا حدودی شکست؛ مشتریان حالا می‌توانند از خدمات آنلاین بانکی بهره‌مند شوند
آخرین وضعیت از اختلال بانک پاسارگاد

اختلال گسترده در خدمات بانکداری دیجیتال بانک پاسارگاد  که طی روزهای پایانی خردادماه باعث سردرگمی مشتریان شده بود، سرانجام با صدور اطلاعیه رسمی از سوی این بانک به پایان رسید.

 

 صبح شنبه ۳۱ خرداد، بانک پاسارگاد اعلام کرد سرویس‌های کارت‌های متصل به حساب‌های دیجیتالی شامل ویپاد، مفید کارت و نکسوکارت اکنون در وضعیت پایدار قرار دارند و خدمات غیرحضوری آن‌ها از سر گرفته شده است.

 

از این لحظه، دارندگان این کارت‌ها قادر خواهند بود بدون مانع از خرید اینترنتی استفاده کنند؛ با وجود این اما بررسی نشان داده همچنان امکان دریافت وجه نقد از خودپردازهای پاسارگاد ممکن نیست. 

 

خدمات مربوط به کارت‌های نقدی متصل به حساب‌های شعبه‌ای نیز پیش‌تر، از روز پنجشنبه  به حالت عادی بازگشته بود.

 

بنا بر گزارش‌ها، زی‌کارت نیز از همان پنجشنبه به وضعیت پایدار رسیده بود و هیچ نشانه‌ای از اختلال تازه در این سرویس‌ها مخابره نشده است.

 

بانک پاسارگاد با تاکید بر رفع کامل اختلال، مسیر صدور رمز اول از طریق اپلیکیشن ویپاد را برای کاربران تسهیل کرده و الکترونیکی‌سازی خدمات خود را همچنان در اولویت قرار داده است.

 

در کنار بانک پاسارگاد، بانک سپه نیز امروز اطلاع داد که خدمات کارت این بانک دچار اختلال نیست، گرچه همچنان سامانه‌های اینترنت‌بانک و همراه‌بانک سپه غیرفعال باقی مانده و تنها خدمات کارت در دسترس مشتریان قرار گرفته است.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.