به گزارش "ورزش سه"، در راستای رویکرد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای سازماندهی و تخصصیسازی هرچه بیشتر فعالیتها، در نشست امروز (دوشنبه) تصمیماتی در خصوص ساختار کمیتههای باشگاه اتخاذ شد. این تغییرات با هدف ارتقاء کارایی، شفافیت و چابکی در تمامی بخشها صورت میگیرد.
یکی از مهمترین انتصابات این نشست، برگزیدن علی اینانلو، عضو هیات مدیره باشگاه، به عنوان رئیس کمیته رسانهای و تبلیغات پرسپولیس بود.
باشگاه پرسپولیس نوشت: "با توجه به جایگاه پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران و نیاز مبرم به ارتباطی قوی و حرفهای با میلیونها هوادار و جامعه رسانهای کشور، این انتخاب از اهمیت ویژهای برخوردار است.
تدوین سیاستهای رسانهای و تبلیغات، ساختارسازی، برنامهریزی جهت توسعه و ارتقا تولیدات رسانهای و فعالیت در شبکههای اجتماعی و پلتفرمهای مختلف از جمله فعالیتهایی است که تحت نظر این کمیته به گسترش و توسعه بیش از پیش فعالیتهای خود خواهد پرداخت.
بخش رسانه پرسپولیس به جهت هواداران پرشمار و توجه فراوان رسانههای گروهی نسبت به این باشگاه همواره از پویاترین و فعالترین بخشهای باشگاه است. این اقدام، نشانهای از عزم هیات مدیره برای تقویت همه جانبه باشگاه در مسیر دستیابی به موفقیتهای بیشتر است."