به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری سه شنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور در برنامه ارتباط مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ بهصورت مستقیم و پاسخ به تماسهای شهروندان گفت: در این برنامه به بررسی دغدغهها، درخواستها و مسائل مردم پرداخته شد.
وی گفت: فرصتی فراهم کرد تا جمعی از شهروندان شهرستان بوشهر بهصورت تلفنی تماس گرفته و موضوعاتی نظیر مشکلات خدمات شهری، مسائل اشتغال، پروژههای عمرانی، مشکلات زیرساختی و درخواستهای مرتبط با دستگاههای اجرایی را مطرح کنند.
فرماندار بوشهر با تأکید بر اهمیت ایجاد و تقویت ارتباطات دو سویه و مستمر بین مردم و مسئولان، حضور در چنین برنامههایی را فرصتی مغتنم برای شناخت بهتر مشکلات و نیازهای واقعی جامعه دانست و بیان کرد: ارتباط مستقیم و مستمر میان مردم و مسئولان، کلید ارتقا کارآمدی و تحقق عدالت اجتماعی در سطح شهرستان است و از این طریق میتوان گامهای موثرتری در جهت پاسخگویی به مطالبات مردم برداشت و زمینهساز تصمیمسازیهای بهتر و کارآمدتر شد.
وی همچنین تاکید کرد: تمامی مسائل و درخواستهای مطرح شده در این برنامه، با همکاری و هماهنگی دستگاههای اجرایی مربوطه، تا حصول نتیجه نهایی به صورت جدی پیگیری خواهد شد.
فرماندار شهرستان بوشهر در پایان ضمن قدردانی از مشارکت فعال مردم در این برنامه، از برنامهریزی برای استمرار ارتباطات مردمی در قالبها و در بازههای زمانی مختلف خبر داد و بر ضرورت نهادینه شدن این تعاملات به عنوان بخشی جداییناپذیر از فرآیند مدیریت و حکمرانی محلی تاکید کرد تا در نهایت به ارتقا رضایتمندی عمومی و بهبود کیفیت خدمات منجر شود.