۳۳ هزار تماس با خط صدای مشاور بهزیستی قزوین برقرار شده است

ایرنا دوشنبه 09 فروردین 1400 - 12:02
قزوین – ایرنا – مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: ۳۳ هزار تماس با خط صدای مشاور بهزیستی استان قزوین در سال گذشته برقرار شده است.
۳۳ هزار تماس با خط صدای مشاور بهزیستی قزوین برقرار شده است

علیرضا وارثی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خط ۱۴۸۰ سازمان بهزیستی یکی از برنامه های این سازمان در راستای انجام اقدامات مشاوره ای است و با استقبال خوب مردم استان قزوین رو به رو شده است.

وی افزود: براساس این طرح مردم بدون مراجعه به دفتر یا مرکزی به صورت تلفنی مشکل خود را مطرح و مشاوره های لازم توسط کارشناسان مجرب بهزیستی انجام می شود.

این مسوول گفت: این خط از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب به صورت همه روزه حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به مردم استان قزوین است و مردم می توانند برای انجام مشاوره های مختلف با این خط تماس برقرار کنند.

وارثی اضافه کرد: این مشاوره ها در حوزه های مختلف فردی، خانوادگی، تربیتی، تحصیلی، اعتیاد، کرونا و بسیاری از موضوعات دیگر صورت می گیرد.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: امیدواریم با اجرای طرح ها و برنامه های مختلف در زمینه های مشاوره و روانشناختی مشکلات مردم را در حد توان کاهش دهیم.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.