بهبود پوشش ارتباطی در استان بوشهر با احداث ۳۳ سایت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 18 تیر 1404 - 11:27
بوشهر- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: با احداث ۳۳ سایت از سال گذشته تا کنون موجب بهبود پوشش ارتباطی در سطح استان و رضایت بیشتر مردم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده توسط کارشناسان این اداره کل با سایر واحدها و شرکت‌های زیرمجموعه، سرعت پاسخگویی به شکایت در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۳، افزایش یافته است.

وی بیان کرد: ثبت شکایات مردمی در سال جاری نسبت به سال قبل، ۱۳.۵ درصد کاهش و سرعت پاسخگویی به شکایت نسبت به قبل نیز، از ۸۶.۱ روز کاری سال گذشته به ۲۲.۱ روز در سال جاری کاهش یافته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر اضافه کرد: با احداث ۳۳ سایت از سال گذشته تا کنون موجب بهبود پوشش ارتباطی در سطح استان و رضایت بیشتر مردم شده است.

وی ادامه داد: سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای حمایت از حقوق مشترکین توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه اندازی شده است.

سملیان افزود: نتایج گزارشات سامانه در ارزیابی اپراتورها توسط سازمان تنظیم مقررات تأثیر خواهد داشت و مشترکین هر یک از خدمات وزارت ارتباطات می‌توانند شکایات و مشکلات حوزه ICT خود از قبیل تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت، خدمات پستی و دفاتر پیشخوان را از طریق سامانه ثبت کنند .

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.